English Show your faces! >:O

91 replies
Goto Page
To the start Previous 1 2 3 4 5 Next To the start
14.09.11 11:43:32 pm
Up
Mechanolith
User
Offline Off
user Rhox has written:
i just woke up but i was looking like stoned and trying to be cool lol that's not me

So, you just woke up, looking stoned, trying to look cool, but that was not you? How ironic...
14.09.11 11:46:53 pm
Up
Rhox
User
Offline Off
user Mechanolith has written:
user Rhox has written:
i just woke up but i was looking like stoned and trying to be cool lol that's not me

So, you just woke up, looking stoned, trying to look cool, but that was not you? How ironic...


yeah when i said "i'll post mine later" i mean "i'll look for a funny photo to post"
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/slipknot-fan.png
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/soad-system-of-a-down-fan.png
14.09.11 11:51:27 pm
Up
claude
User
Offline Off
Holy cow! Its so interesting to see how peeps from us look irl. Someone's face can sometimes tell a lot about him/her

IMG:http://i45.tinypic.com/saus1e.jpg
14.09.11 11:55:42 pm
Up
Z-
User
Offline Off
ive done it be4.. and ill do it again.. post post post..

Spoiler >
edited 2×, last 14.09.11 11:57:03 pm
14.09.11 11:55:43 pm
Up
Mechanolith
User
Offline Off
user Medeiros has written:
[...]
Spoiler >

L4D2's Hunter suck .
15.09.11 12:04:49 am
Up
Rhox
User
Offline Off
user Mechanolith has written:
user Medeiros has written:
[...]
Spoiler >

L4D2's Hunter suck .


smoker ftw he has weed

btw
user claude has written:
Holy cow! Its so interesting to see how peeps from us look irl. Someone's face can sometimes tell a lot about him/her


i agree with this lol
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/slipknot-fan.png
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/soad-system-of-a-down-fan.png
15.09.11 01:30:02 am
Up
Majatek
User
Offline Off
All posts generated by this user derives from consensus. Upcoming project after the Halo weapons series: Mass Effect "50 shades of DC" - Analkisses#1
15.09.11 01:37:09 am
Up
Rhox
User
Offline Off

no offense but he is kinda emo
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/slipknot-fan.png
IMG:http://www.myspaceantics.com/images/user-bars/music/soad-system-of-a-down-fan.png
15.09.11 07:01:11 am
Up
Z-
User
Offline Off
user Rhox has written:

no offense but he is kinda emo


Thanks! i lost that hat unfortunately. I just dont care cuse its going to be the same thing "EMO!!!" and shit.. i dont care and i learned to just deal with peoples idiotic comments, atleast i get laid - unlike some ... and thos epics were like from last year.. and im not emo so dont even start i just love skinny jeans and straight hair, and my girlfriend likes it so


And that one guy with the hunter.. he does that everytime there is a thread like this.. if hes the person im thinking of.. real annoying, wish i cud ban
edited 2×, last 15.09.11 07:29:37 am
15.09.11 07:02:38 am
Up
FlooD
GAME BANNED
Offline Off
me:
check this shit out.
image removed due to nudity+gore
edited 1×, last 15.09.11 07:04:16 am
:(){ :|:& };: http://github.com/floood
15.09.11 07:03:17 am
Up
hobo man445
User
Offline Off
user FlooD has written:
me:
check this shit out
image removed due to nudity+gore


lol dc was fast ^
15.09.11 07:03:50 am
Up
Z-
User
Offline Off
user hobo man445 has written:
user FlooD has written:
me:
check this shit out
image removed due to nudity+gore


lol dc was fast ^


I know o.o
15.09.11 08:44:46 am
Up
TheTrollHammer
BANNED
Offline Off
IMG:http://images.ncix.com/forumimages/56CCE3AF-FE16-4AE5-85FFC0745942D8ED.jpg

Datz Meh.

@Flood:
Damn! I Could have seen that nude picture. lololololol
edited 1×, last 15.09.11 09:56:59 am
IMG:http://i48.tinypic.com/2rqzvom.jpg
I'm more likely to be anonymous. No one's going to know who I really am.
15.09.11 08:55:37 am
Up
ThaDuck
User
Offline Off
user Rhox has written:
user Mechanolith has written:
user Rhox has written:
i just woke up but i was looking like stoned and trying to be cool lol that's not me

So, you just woke up, looking stoned, trying to look cool, but that was not you? How ironic...


yeah when i said "i'll post mine later" i mean "i'll look for a funny photo to post"
     
Bullshit. "I" means that you're referring to yourself..

But hey, atleast you didn't get a fake pic of yourself
15.09.11 09:42:35 am
Up
palomino
User
Offline Off
zugcxdxtczgvhioj
15.09.11 10:52:54 am
Up
Sparty
Reviewer
Offline Off
me & my brother
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.138702432871434.34998.100001950349101&l=00b80ff287&type=1

when we're little
edited 1×, last 15.09.11 12:09:17 pm
user DC has written:
@user omg: Actually a pretty good idea...
15.09.11 11:08:39 am
Up
FrozenDarq
User
Offline Off
I can not see it
IMG:http://img104.herosh.com/2011/10/07/756594946.gif
15.09.11 01:39:16 pm
Up
DannyDeth
User
Offline Off
user Rhox has written:
smoker ftw he has weed

Who doesn't? Lol.

On-topic:
How about you people show your ACTUAL faces. Posting L4D2's Hunter or an internet meme as yourself is just plain be childish an immature.
15.09.11 01:53:59 pm
Up
buraxia3
User
Offline Off
user Doberman has written:
user Homam has written:
Factis, police won't take you to prison for putting your picture, lmao. :3


I think he's more scared of the paedophiles coming to fap to his picture.

I do hope they don't have a terrorist fetish.

lol
15.09.11 03:04:55 pm
Up
Medeiros
User
Offline Off
user FlooD has written:
me:
check this shit out.
image removed due to nudity+gore


user TheTrollHammer has written:
IMG:http://images.ncix.com/forumimages/56CCE3AF-FE16-4AE5-85FFC0745942D8ED.jpg

Datz Meh.

@Flood:
Damn! I Could have seen that nude picture. lololololol


I mean, I post a pic of my epicness and get a tempban and violation by BlazingEyed and these 2 nothing?!

Blazing is ̶m̶a̶d̶-̶a̶n̶d̶-̶i̶n̶-̶r̶a̶g̶e̶-̶m̶o̶d̶e̶-̶c̶u̶z̶-̶h̶e̶-̶h̶a̶t̶e̶s̶-̶t̶h̶e̶-̶m̶o̶s̶t̶-̶e̶p̶i̶c̶-̶'̶n̶o̶n̶-̶h̶u̶m̶a̶n̶'̶-̶p̶e̶r̶s̶o̶n̶-̶i̶n̶-̶t̶h̶e̶-̶w̶h̶o̶l̶e̶-̶f̶r̶e̶a̶k̶i̶n̶g̶-̶w̶o̶r̶l̶d̶-̶(̶a̶k̶a̶-̶m̶e̶)̶ a... SPY!

user Mechanolith has written:
user Medeiros has written:
[...]
Spoiler >

L4D2's Hunter suck .

You suck and I'm more awesome then you. .
To the start Previous 1 2 3 4 5 Next To the start