English your nightmare

401 replies
Goto Page
To the start Previous 1 2 ... 9 10 11 ... 20 21 Next To the start
21.12.11 05:50:11 pm
Up
EpicCrisis
User
Offline Off
I had a nightmare of my balls dropping on the ground and got rolled over by a tank.
Another Day Another Shitload Of Shit
21.12.11 06:52:36 pm
Up
Elfing
User
Offline Off
ok guys here my nightmare that happened
21.12.11 07:08:34 pm
Up
Alistaire
User
Offline Off
I broke my toe a week ago, seems like a shard of bone got loose when a firetrucking heavy thing drove over my foot, according to the hospital brahs.
IMG:http://i.imgur.com/5zhwOTP.png
21.12.11 07:26:40 pm
Up
xXPikachuXx
User
Offline Off
user Alistaire has written:
I broke my toe a week ago, seems like a shard of bone got loose when a firetrucking heavy thing drove over my foot, according to the hospital brahs.
well my toe will be broken in future because i always hit my toe on a sofa...once i almost broke my balls on a sofa...i think in the future i will die in a sofa
IMG:http://img688.imageshack.us/img688/1301/16417.gif
21.12.11 07:31:49 pm
Up
Alistaire
User
Offline Off
You BROKE your balls? 0-0
IMG:http://i.imgur.com/5zhwOTP.png
21.12.11 07:36:43 pm
Up
The Camo
User
Offline Off
Don't ask, who knows what he was doing TO the sofa...
21.12.11 07:46:49 pm
Up
robed
User
Offline Off
i just had another stupid dream,

DC banned for 0.5secs and i suicide.LOL
LAL
21.12.11 07:47:38 pm
Up
Mechanolith
User
Offline Off
user The Camo has written:
Don't ask, who knows what he was doing TO the sofa...

Guess what...
21.12.11 07:50:08 pm
Up
Alistaire
User
Offline Off
Bet he teabagged the sofa. Obvious comment is obvious.
IMG:http://i.imgur.com/5zhwOTP.png
21.12.11 08:42:53 pm
Up
Seekay
Reviewer
Offline Off
@user robed (Jesus your name is fucking big):

This thread is about nightmares, scary dreams, not stupid dreams.
Wash your hands! :­)
21.12.11 09:14:58 pm
Up
xXPikachuXx
User
Offline Off
user Alistaire has written:
Bet he teabagged the sofa. Obvious comment is obvious.
geez one post allready makes 2 douchebags...i was 3 years old
IMG:http://img688.imageshack.us/img688/1301/16417.gif
21.12.11 10:00:49 pm
Up
robed
User
Offline Off
user Seekay has written:
@user robed (Jesus your name is fucking big):

This thread is about nightmares, scary dreams, not stupid dreams.


i just had another nightmare.
i was watching a horror movie and this girl popped out into a tv and i waked up to another dream and theres a clown poped out to my pajamas and waked up to another dream and shit myself and waked up O CRAP ITS CHRISTMASS
LAL
21.12.11 10:08:50 pm
Up
Seekay
Reviewer
Offline Off
user robed has written:
I just had another nightmare.
I was watching a horror movie and a girl popped out of the tv and I woke up. Another dream and there was a clown popped out of my pyjamas and I woke up. Another dream: I shit myself and woke up. OH CRAP IT'S CHRISTMAS.


You have to write the complete post again, some sentences kinda sound weird.
edited 1×, last 21.12.11 10:10:05 pm
Wash your hands! :­)
21.12.11 10:09:18 pm
Up
Yates
Reviewer
Offline Off
I got woke up by a fucking dodge ball today. Suddenly out of NO WHERE I got it right in my face and woke up. Fucking awesome though, I was on time at school today
21.12.11 10:13:05 pm
Up
EpicCrisis
User
Offline Off
I had a nightmare of me having a nightmare.
Another Day Another Shitload Of Shit
21.12.11 11:36:01 pm
Up
DevGru
User
Offline Off
user Obviously Exactly Myself has written:
user DevGru has written:


Oh, shut up posting that, everyone already knew it, I knew it like 999999 centuries ago.

Click spoiler 10x to see the picture of ST-6's crush:


No sound lolololol
IMG:http://steamsignature.com/status/default/76561198078087837.png
IMG:http://steamsignature.com/AddFriend.png
22.12.11 05:01:56 am
Up
Sparty
Reviewer
Offline Off
user Obviously Exactly Myself has written:
user DevGru has written:


Oh, shut up posting that, everyone already knew it, I knew it like 999999 centuries ago.

Click spoiler 10x to see the picture of ST-6's crush:

I See her in my Dreams ...
user DC has written:
@user omg: Actually a pretty good idea...
22.12.11 09:54:49 am
Up
Z-
User
Offline Off
tell you the truth... i had i dream i was banned from US.. trololol.
22.12.11 12:12:05 pm
Up
Elfing
User
Offline Off
user Z- has written:
tell you the truth... i had i dream i was banned from US.. trololol.

lol why?
22.12.11 02:00:25 pm
Up
Seekay
Reviewer
Offline Off
.. maybe because he violated the wools (in his dream) ? =3
Wash your hands! :­)
To the start Previous 1 2 ... 9 10 11 ... 20 21 Next To the start