Forum

> > Stranded II > Scripts > adding a loudspeaker with radius
ForenübersichtStranded II-Übersicht Scripts-ÜbersichtEinloggen, um zu antworten

Englisch adding a loudspeaker with radius

Keine Antworten
Zum Anfang Vorherige 1 Nächste Zum Anfang

alt adding a loudspeaker with radius

JasJack67
Super User Off Offline

Zitieren
eh! can someone help me add a loudspeaker with a radius of 200 at an object. I want to be able to start and stop the sound once its created.

Mehr >


EDIT:Never mind I figured it out...but thanks anyways. Anyone else searching for scripting a info_loudspeaker for their mod, here is my working example:

1
2
3
4
5
6
7
8
local $x,$y,$z,$speaker;
$x=getx("self");
$z=getz("self");
$y=gety("self");
$speaker=create("info",47,$x,$z);
setpos "info",$speaker,$x,$y,$z;
info_loudspeaker $speaker,"sfx/mysound.wav",200;
starttrigger $speaker;   //<----this starts the sound, use stoptrigger to stop it, or change the "file name" to make it blank " "
3× editiert, zuletzt 18.11.19 11:46:43
Zum Anfang Vorherige 1 Nächste Zum Anfang
Einloggen, um zu antworten Scripts-ÜbersichtStranded II-ÜbersichtForenübersicht